Jakość i zadowolenie klientów owocuje
Masz do nas pytania?
(22) 868 04 99
Złóż zapytanie
26 finał WOŚP: „ĆWIERĆ TONY” przekazanych owoców dla gości przychodni ZnanyLekarz.pl – [FOTO]
Dodano dnia 16 stycznia 2018

Już po raz 3-ci Dailyfruits przyszło z pomocą dla wszystkich, którzy włączyli się do tegorocznej akcji.
Dla odwiedzających mobilną przychodnię zorganizowaną przez ZnanyLekarz.pl zapewniliśmy i rozdaliśmy polskie jabłka.


 

No to zaczynamy wielki finał Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ❤️ Kto gra dzisiaj razem z nami? 😊 Pamiętajcie, by dorzucić swoją cegiełkę!

Opublikowany przez ZnanyLekarz na 14 stycznia 2018

 

To dla nas wielka radość, kiedy możemy się angażować w pomoc dla innych (w tym roku dla wyrównania szans w leczeniu noworodków).

Z wielką nadzieją czekamy na kolejny finał, w którym będziemy mogli zagrać w jednej drużynie.

Do końca świata i jeden dzień dłużej!

 

Zobacz, jak wspólnie graliśmy dla orkiestry:

    

    

    

   

Zobacz jak wygląda Dailyfruits
Od początku działalności kierujemy się zasadą, że jakość i zadowolenie klientów owocuje. Tą strategię realizujemy od 7 lat. Dzięki niej zdobyliśmy zaufanie ponad 1 200 renomowanych firm w całej Polsce.
Zobacz film