´╗┐
Jako┼Ť─ç i zadowolenie klient├│w owocuje
Masz do nas pytania?
kontakt@dailyfruits.pl
Złóż zapytanie
Dieta antysmogowa
Dieta antysmogowa
Dodano dnia 25 listopada 2019

­čśĚ┬áDieta antysmogowa – o co w tym chodzi?


Okazuje si─Ö, ┼╝e drobne zmiany w codziennym jad┼éospisie mog─ů zmniejszy─ç niebezpiecze┼ästwo, jakie niesie ze sob─ů smog i zapobiec powstawaniu wolnych rodnik├│w w organizmie. Pami─Ötaj, jedzenie ma MOC!┬á­čĺ¬

 

Sekretem diety antysmogowej s─ů produkty bogate w antyoksydanty, czyli przeciwutleniacze. To w┼éa┼Ťnie one, dostarczaj─ůc brakuj─ůcy elektron, niweluj─ů dzia┼éanie wolnych rodnik├│w i ┼éagodz─ů stres oksydacyjny. To one powinny by─ç podstaw─ů ÔÇ×diety antysmogowejÔÇŁ.

ÔŁôGdzie mo┼╝emy je znale┼║─ç?


Ôťö´ŞĆFlawonoidy
Znajdziesz je w: czerwonych owocach, winogronach, kakao, herbacie oraz ro┼Ťlinach kapustnych – szczeg├│lnie w broku┼éach, cebuli czy czosnku
Ôťö´ŞĆWitamina C
Si─Ögaj po: cytrusy, czarne porzeczki, papryk─Ö
czerwon─ů, natk─Ö pietruszki
Ôťö´ŞĆWitamina E i kwasy omega 3
S─ů zawarte w: awokado i olejach ro┼Ťlinnych
Ôťö´ŞĆWitamina D
Jej bogatym ┼║r├│d┼éem s─ů t┼éuste ryby morskie czy tran
Ôťö´ŞĆSelen
Orzechy brazylijskie
Ôťö´ŞĆZio┼éa i przyprawy
Szczeg├│lnie suszone: oregano, kurkuma i cynamon

Si─Ögajmy po ro┼Ťliny zielone bogate w chlorofil, kt├│ry dzi─Öki swojej budowie chemicznej wi─ů┼╝e i usuwa metale ci─Ö┼╝kie z organizmu. Skutki oddzia┼éywania smogu zmniejszaj─ů r├│wnie┼╝ witaminy z grupy B, kt├│re znajdziesz w bananach, ro┼Ťlinach str─ůczkowych, grubych kaszach, rybach, chudym mi─Ösie i jajach.┬á­čŹŻ

Pami─Ötajcie, ┼╝e razem mo┼╝emy wi─Öcej!

Mamy coraz wi─Öcej narz─Ödzi do walki ze smogiem: nowoczesne filtry powietrza, ekologiczne piece. Jednak pami─Ötajmy, ┼╝e poprzez codzienne zachowania mo┼╝emy ograniczy─ç emisj─Ö spalin, np. wsp├│lne dojazdy do pracy jednym autem czy korzystanie z komunikacji miejskiej.

Antysmogowa dieta w pigułce:

1. Dbaj o odpowiedni─ů poda┼╝ p┼éyn├│w

2. Obficie przyprawiaj swoje dania suszonymi ziołami i przyprawami korzennymi

3. Si─Ögaj po cytrusy i czerwone owoce ka┼╝dego dnia

4. Postaw na zielone warzywa, w szczeg├│lno┼Ťci broku┼éy

5. Zrezygnuj z fast food├│w i sma┼╝enia, kt├│re dodatkowo obci─ů┼╝─ů Tw├│j organizm

 

Po┼Ťr├│d troski o ┼Ťrodowisko pami─Ötaj o sobie! Unikaj ┼║r├│de┼é zanieczyszcze┼ä, u┼╝ywaj masek antysmogowych i zadbaj o ochronn─ů dawk─Ö sk┼éadnik├│w od┼╝ywczych opart─ů o wymienione powy┼╝ej produkty. Z pewno┼Ťci─ů Tw├│j organizm b─Ödzie Ci za to wdzi─Öczny!

 

Ulotka opracowana przez dietetyka z Dailyfruits S.C.


Raz w miesi─ůcu, wraz z zam├│wieniem otrzymasz ulotki edukacyjne poruszaj─ůce aktualne tematy po┼é─ůczone z edukacj─ů i wykorzystaniem owoc├│w i warzyw dla zdrowia.

Zobacz jak wygl─ůda Dailyfruits
Od pocz─ůtku dzia┼éalno┼Ťci kierujemy si─Ö zasad─ů, ┼╝e jako┼Ť─ç i zadowolenie klient├│w owocuje. T─ů strategi─Ö realizujemy od 7 lat. Dzi─Öki niej zdobyli┼Ťmy zaufanie ponad 1 200 renomowanych firm w ca┼éej Polsce.
Zobacz film
´╗┐