Żywieniowe nawyki pracujących Polaków – II edycja badania

Dodano dnia 11 marca 2022

Misją Dailyfruits jest kształtowanie polskiego rynku benefitów. Dbanie o zdrowe nawyki żywieniowe to nie tylko dystrybucja owoców i innych produktów do firm i na home office. Mocno stawiamy na kompleksowe programy edukacji żywieniowej, które umożliwią wprowadzenie realnych zmian przekładających się na lepsze zdrowie pracowników w biurach i zakładach pracy.

Jednak, aby zaproponować skuteczne rozwiązania niezbędna jest identyfikacja najważniejszych potrzeb w zakresie żywienia pracowników oraz poznanie barier, które sprawiają, że codzienna dieta jest niezdrowa. 

Dlatego po raz drugi realizujemy badanie naukowe pod tytułem „Żywieniowe nawyki pracujących Polaków”

Chcesz nam pomóc?

Wypełnij ankietę online >>

Projekt realizujemy we współpracy z Instytutem Medycyny Pracy im. prof. J. Nofera w Łodzi.

Chcesz wiedzieć, czego dowiedzieliśmy się na temat nawyków żywieniowych Polaków w 2020 roku?

Zobacz raport Żywieniowe nawyki pracujących Polaków 2020